Ваше здоров’я – у ваших руках

 


Сучасний світ відкриває перед вами великі можливості. Ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя. Лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише здорова людина приносить користь суспільству. 7 квітня – Всесвітній День здоров’я, яке щорічно відзначається починаючи з 1950 року. Здоров’я – одна з основних умов щастя людини. Пирятинська публічна бібліотека приєднується до Дня здоров’я та закликає своїх користувачів: «Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і умними, і пам’ятайте, що Ваше здоров’я – у ваших руках».


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Всесвітній день щедрості

День Матері